3. 11. 07

Področja mojega življenja

Zadnjič smo na tečaju dobili naslednjo nalogo: napišite seznam, kje v življenju se nahajate glede na različna področja (zdravje, odnosi, finance, kariera, kreativnost, duhovna izpolnitev), kje bi na teh področjih želeli biti in kaj boste naredili, da boste tja prišli. Usedla sem se torej z zvezkom v roki in pregledala področja svojega življenja.

ZDRAVJE: fizično telo mi dobro služi, vendar ga zadnje čase malo zanemarjam. Predvsem se neustrezno prehranjujem (vsaj za moje pojme), saj pojem občutno premalo kakovostne, hranilne hrane, poleg tega sem v zadnjih dveh mesecih povečala tudi količino mastne hrane in mesa. Želim si ustvariti več priložnosti za hrano, ki ne bo nahranila le mojega fizičnega telesa, ampak tudi etersko, psihično in duhovno telo.

OBILJE: na denar ne gledam več, kot nekaj česar mi nenehoma primanjkuje, ampak dovolim, da priteče v moje življenje takrat, ko ga potrebujem. Enostavno zaupam Angelom, da bo za moje potrebe denar pritekel takrat in toliko kolikor bom rabila. Poleg tega, sem že večkrat dobila potrditev, da toliko kolikor verjamem, da zaslužim, toliko dobim.

ODNOSI: delim jih na dva dela – tiste na delovnem mestu in tiste izven njega, torej moje družabno življenje. Trenutno je slednje bolj na stranskem tiru, saj me stres na delovnem mestu izčrpava in mi zato v prostem času zmanjkuje volje za ukvarjanje z odnosi. Ugotovila pa sem, da odnosi na delovnem mestu vplivajo na odnose doma, obratno pa ne – če mi v službi ne gre vse po maslu, sem doma sitna, če pa doma ni kaj v redu pa to na moje delo ne vpliva. V svojem življenju želim gojiti odnose, ki me izpolnjujejo, zato jih polnim s harmonijo, ljubeznijo in svetlobo.

KARIERA: dobila sem zaposlitev v skladu s svojimi željami in sposobnostmi, vendar sem si očitno zmanifestirala preveč nalog. Delam, kar me veseli, ampak trenutno me to delo (količina) psihično izčrpava. Postaviti si moram prioritete v skladu s tem kar zmorem in si delo časovno bolje organizirati. Trenutno delo je zaželjeno, vendar vem, da me v prihodnosti čaka drugačna kariera, zato istočasno delam tudi na tem področju, ampak vam še ne izdam kako.

KREATIVNOST: tako kot odnose, tudi kreativnost delim na tisto na delovnem mestu in tisto, ki je izražena izven službe. Kreativnost na delovnem mestu se kaže predvsem skozi ideje, kako najbolj optimalno urediti in organizirati delovne procese in v končnih izdelkih (predlogi, predstavitve, spremembe…). Kreativnost v zasebnem življenju se trenutno izraža skozi pisanje in grafično oblikovanje in je zadnja dva meseca bolj v ozadju. Pričenjam z delom na tem, da zmanjšam psihično obremenitev na delovnem mestu in mi na ta način ostane energija za kreativnost v prostem času.

DUHOVNA IZPOLNITEV: vem, da nenehno napredujem pri odkrivanju sebe, svojega namena in poslanstva. Uživam v učenju in spoznavanju novega in zopet sem našla čas za branje knjig. Vesela in zadovoljna sem z doseženim in nadaljnje korake prepuščam svojemu Višjemu Jaz, svoji Duši in svojemu duhovnemu vodstvu.

Ni komentarjev:

Objavite komentar