30. 3. 08

Tečaj pri Doreen Virtue

Dobila sem kar nekaj prošenj naj napišem kaj o seminarju, ki sem se ga udeležila na Havajih. Kaj pravzaprav povedati o ATP seminarju in Doreen. En način, da ga opišem je razumski oz. analitičen, drugi način pa je skozi občutke rezultate, ki jih je prinesel seminar meni osebno. Seminarju se pozna, da izvira iz ameriške kulture: to je show, ki ima igrice, glasna vzklikanja, veliko aplavza in cel kup »reklam«.

Dopoldan nas je vedno pozdravil Steven in nam prebral ali povedal kakšno poučno zgodbico kot uvod v srečanje z Doreen. Ona je imela potem glavni del, ki ga je večinoma izvajala pod vodstvom nadangela Mihaela. Imeli smo kar veliko praktičnih vaj, predvsem smo drug drugemu delali ridinge in zdravljenja. Po kosilu nas je pričakala kakšna igrica ali skeč, ki je pomenila uvod v temo, ki smo jo obdelovali kasneje. Te igre in skeče je izvajalo osebje, ki je cel teden pomagalo pri organizaciji in vzdrževanju visokih vibracij. Namen je bil s smehom odpreti srčno čakro in to jim je definitivno uspevalo.

Energetsko so bili dnevi precej utrujajoči. Ob 8h sem bila že v postelji in v sekundi dvajset v deželi Ninulenanule. 350 ljudi na kupu in vsak pripelje zraven še celotno svoje duhovno vodstvo... ja precej močna zadeva. Močna so bila čiščenja z Mihaelom in zdravljenja z Rafaelom. Delali pa smo z vodniki in angeli partnerjev za katere smo izvajali ridinge. ATP mi je tako prinesel predvsem samozaupanje glede vodstva in jasnejšo pot naprej. Rezultati pa se poznajo predvsem v načinu, kako se odvijajo nekatere stvari. Določeni dogodki so mejili že na čisto prave čudeže in v tednu po seminarju so stvari tako čudovito in gladko tekle, da je to nekaj čudovitega. Sporočila in jasni znaki, da so angeli z menoj in da lahko, ne samo uslišijo, ampak v trenutku izvedejo vsako prošnjo oz. »naročilo«. Moj razumski del mi pravi, da bi morda lahko imeli manj »cirkusa« in več dela, vendar mi moj višji jaz na drugi strani pravi, da ni nujno, da bi lahko vse to v tako kratkem času prenesla.

Doreen je "prava carica". Kljub svetovni slavi, kljub svojemu delu, je neverjetno prizemljena in skromna. Vedno poudarja, da so angeli tisti, ki ji povedo kaj in kako naj dela in ona le sledi njihovim navodilom. In to pove brez prenarejanja ali igranja. Energija, ki jo oddaja je neverjetno nežna in pravzaprav vse kar naredi je, da spodbuja ljudi, da sami najdejo svojo povezavo in jih z zaupanjem sledijo.

Seminar ne pozna omejitev. Nanj so prišli tako tisti, ki so angele srečali pred pol leta kot tudi taki, ki z njimi delajo že leta in leta. Vsak dobi točno tisto kar potrebuje in njegova stvar je, kako bo to uporabil za naprej: samo zase ali pomoč drugim. Ni pravil in ni omejitev. Vendar je obisk seminarja, kjer srečaš še 300 drugih Lightworkerjev in nešteto njihovih angelov resnično zdravljenje duše, saj se končno počutiš doma, med sebi enakimi. Če kdo začuti klic mu lahko svetujem le eno: sledi in zaupaj. Pa naj bo za katerikoli seminar, tečaj ali delavnico, ki pomeni korak bližje v svetlobo.

1 komentar:

  1. O kako zanimivih stvareh pišeš, Manca!

    pogledala sem si tvoje fotke z bloga, s Havajev!
    To z čutenječ angelov je tako zanimivo, kar vleče me v branje,...

    lbn

    OdgovoriIzbriši