13. 4. 08

Meditacija - prevozno sredstvo na naši poti

O meditaciji in njenih pozitivnih učinkih se čedalje več piše. Nekaj minut umirjenega in osredotočenega dihanja je že dovolj, da bi opazili učinke na našo psiho pa tudi telo. Z meditacijo je podobno kot s prehransko dieto. Ni univerzalnega recepta za vse, ampak vsakemu posamezniku odgovarja nekaj drugega. Nekaj let nazaj sem se učila radža jogo, ki je pot meditacije. Hvaležna sem, da sem se naučila pravilnega dihanja, vendar to enostavno ni bilo zame. Osredotočanje na točko med obrvmi in čimbolj izprazniti misli, glavo, vse… jaz pa dobivala sporočila angelov, vizije in ideje. Ne, radža joga ni bila zame.
Najlažje meditiram ob umirjeni in zelo tihi glasbi in z angeli. Prosim jih, naj me vodijo skozi meditacijo kot je v moje najvišje dobro. In se dogaja vse sorte: od sporočil, uvidov, potovanj v prejšnja življenja pa do tega, da enostavno zaspim.
Meditacija ni samo sedenje v miru in tišini, ampak je pravzaprav vsaka osredotočena dejavnost, ki nam umiri um. Meditacija je risanje, je kiparjenje in modeliranje. Meditiramo kadar ustvarjamo in smo sto odstotno osredotočeni na tisto. Meditacija je tudi puljenje plevela na gredicah, je sprehod v naravo in je prepuščanje božanju sončnih žarkov. Meditacija je vse, kar nas umirja in napolnjuje.
Učinki meditacije so odvisni od namena. Lahko je naš namen samo umiriti um, lahko je sprostitev, čiščenje čaker, zdravljenje, polnjenje s svetlobo ali pa manifestiranje, pogovor z mojstri… omejitev ni. Včasih se zgodi, da od meditacije pričakujemo preveč, drugič smo presenečeni nad dogajanjem. Vsakokrat, ko meditiramo se "nekaj" dogaja pa če se tega zavestno zavedamo ali ne. Kadar meditiramo, se povežemo s svojim višjim jazom, ki vedno naredi tisto, kar je v tistem trenutku za nas najbolje. Določenih stvari na zavestni ravni ne bi razumeli ali prenesli, zato se lahko zgodi, da nas naš višji jaz ali angeli enostavno izklopijo. Takrat odplavamo ali enostavno zaspimo. Da se je nekaj dogajalo lahko vidimo, ko na primer na določeno situacijo odreagiramo drugače kot ponavadi.
Redna meditacija dviga vibracijo vseh naših teles in razvijamo svojo senzitivnost. Višja kot je vibracija, bolj se povezujemo s svojim višjim jazom, angeli in duhovnim vodstvom. Ko se spreminja vibracija se spreminja naše življenje, saj po duhovnih zakonih enako privlači enako. In če spremenimo vibracijo, se bodo pričeli menjati ljudje in dogodki okoli nas, saj se ne bodo več ujemali z našo vibracijo (oz. mi ne z njihovo). Ključ do spremembe torej leži v nas samih. Vprašanje je le, če smo pripravljeni odkleniti vrata.

Več o meditaciji si preberite TUKAJ.

1 komentar:

  1. Anonimni16.4.08

    Manca, se strinjam.

    vesela sem, da o tem pises s tako skromnostjo in brez rompompoma.

    Lepo bodi.neikka

    OdgovoriIzbriši