24. 11. 08

ZDRAVLJENJE DUŠE Z MANCO

Že nekaj časa lahko spremljate na tem blogu moje pisanje in ravno vam dragi bralci se želim v tem trenutku zahvaliti. Ker mi dajete vedeti, da sem na pravi poti, da je moje pisanje koristno in ob njem marskido najde odgovore na svoja vprašanja. Skupaj z vami se razvijam tudi jaz. In tako je prišel čas, ko je v meni dozorelo nekaj novega. Moje duhovno vodstvo mi je dalo nedvoumno vedeti, da so žarki duše, ki jih sejem na tem blogu, zrasli in potrebujejo nov prostor.

Ljudjem pomagam najti svojo pot, razviti lastne potenciale in dvigniti vibracijo. Vsakdo ima sposobnost stopiti v stik s svojim duhovnim vodstvom in to je tisto, kar želim vsem vam. Da razvijete svoje sposobnosti, da prevzamete odgovornost in postanete kreatorji svojega lastnega življenja.

S pomočjo angelov in svetlobnih bitij vam želim pomagati, da se tudi vi premaknete naprej in bom zato vsak četrtek za vas osebno dosegljiva v prostorih Urarstva Grobelnik na Prušnikovi 77, kjer sem na voljo za svetovanje ob nakupu izdelkov Aura-Some.

Osebna angelska svetovanja in angelski ridingi se odvijajo v mojem relaksacijskem kotičku na Parmovi 25. Še vedno sem na voljo za kanalizirana sporočila duhovnega vodstva, ki potekajo kar preko e-pošte.

Vse prijave sprejemam na že znani naslov manca(at)zdravljenje-duse.si ali telefonsko številko 040 888 978.

Več o svetovanjih in terapijah, ki jih nudim, najdete na spletni strani ZDRAVLJENJE DUŠE.




Ni komentarjev:

Objavite komentar