30. 12. 08

Pregled leta 2008

Glede na čas, ki se pospešuje in s tem vse kar leti mimo mene, sem se odločila, da preletim leto, ki se zaključuje in ugotovim, kaj vse se je zgodilo in česa sem se v tem letu naučila. Zagotovo je bilo moje leto 2008 zaznamovano z uravnovešanjem nižjih in višjih vibracij – na eni strani služba, kjer delam z ljudmi, ki za minimalno plačo v proizvodnji opravljajo monotono delo in na drugi strani ponovno odkrivanje in spominjanje tega kdo sem, od kod prihajam in kam grem. V mesecu marcu sem se potopila v angelske energije na Havajih, kjer sem pridobila zavedanje, da je moja pot tesno povezana z angelskimi vibracijami. Čeprav sem se čutila pripravljeno, je moralo vse skupaj še malo dozoreti, se izkristalizirati in oblikovati. Predvsem jaz sem morala uskladiti svoje želje s svojimi zmožnostmi.

Ko sedaj gledam na obdobje po vrnitvi s Havajev, vidim predvsem čiščenje in transformacijo mentalnih in energetskih vzorcev, skozi katere sem šla. Duhovno vodstvo mi je pomagalo, da sem gradila zaupanje v svoje znanje in intuicijo. Še posebej na področju manifestiranja. Nenehno so mi dokazovali, da je izključno od mene odvisno, kaj se dogaja v in z mojim življenjem. V avgustu sem začutila, da se zaključuje neko obdobje v mojem življenju in da se postavlja nekaj novega. Če je bilo prej pisanje prispevkov na tem blogu dovolj, sem v avgustu začutila nekakšno zatišje pred nevihto. In seveda odkrila sem Aura-somo. Najčudovitejši sistem terapije za dušo in vse energetske, čustvene, mentalne ter fizične aspekte posameznikovega življenja. In je kaj čudnega, če je steklenička ravnotežja, ki sem jo izbrala na terapiji nosila ime Glava v nebesih, noge na zemlji?! In res sem prizemljila svojo nadaljnjo pot, svoje nove dejavnosti in vse, kar se bo še razvijalo v prihodnjem letu. Pritegnil me je svet esenc, barv in arom in to na mojih najglobljih ravneh.

Angeli, mojstri in vodniki so me kar nekako postavili pred dejstvo, da je sedaj napočil pravi čas! Da bi mi dokazali, da res ni nič nemogoče in da je to, kar se razvija, prava pot, so me poslali direktno na nacionalko! Ja, leto, ki se zaključuje, je bilo res prelomno in če me vprašate, katera je največja lekcija, ki sem se je učila v tem letu: zaupati, zaupati, zaupati! Duhovnemu vodstvu in sebi. Vedno! In vse, kar lahko konec leta rečem je iz srca HVALA! Hvala tebi dragi bralec, draga bralka, hvala angelom, hvala Stvarniku, hvala Enosti, ker sem/smo lahko Ljubezen in Svetloba. Tudi v letu, ki prihaja.

Ni komentarjev:

Objavite komentar