1. 12. 14

Nadangel Uriel

Kadar me nagovorijo angeli, ker imajo sporočilo, ki ga želijo skozi svojo prisotnost predati naprej, se začnejo moji osebni procesi. In tako je bilo tudi tokrat, ko so mi v moje energijsko polje poslali navdih, da v decembru pripravim meditacije. In Urielova energija je stopila v ospredje. Kar mi je bilo malce hecno, saj njegovi energiji nikoli nisem posvečala posebne pozornosti. In potem sem se vprašala zakaj ne. Zakaj mi Urielova energija ni tako zelo blizu kot Mihaelova ali Rafaelova. Celo Gabrielovo ponavadi čutim bolj intenzivno..

In sem poklicala Urielovo energijo. Moj namen je bil spoznati njegovo vibracijo. Najprej sem začutila posebno mehkobo, ki je drugačna od Mihaelove mogočne prisotnosti. Bolj nežna, bolj yin in prijetno varna. Naslednji dan sem se odpravila v gozd na sprehod in ponovno poklicala Uriela. V trenutku sem opazila, kako so barve gozda zažarele. Tako navdušeno sem potegnila telefon in pričela slikat te barve, da sem se še sama sebi čutila. Kot da je moja srčna čakra dobila novo dimenzijo! Uau Uriel, zakaj nisva sodelovala že prej! Ko sem prišla domov in spravila slike na računalnik, so se mi barve zazdele nekam znane. Poiskala sem Ureielove slike, ki so jih narisali različni avtorji in z navdušenjem obnemela. Ja, zagotovo je Urielova vibracija z menoj. Rdeča, rumena in zelena barva, Uriel, ki vodi po poti našega namena.






Cel vikend že sanjam izredno žive sanje, v katerih spuščam stara čustva in se sprašujem o načinu svojega delovanja na vseh ravneh. Včeraj zvečer sem pripravljala tekst za mesečnik in nastal je tale tekst:

Nadangel Uriel vlada mentalni ravni in uravnava naše misli in ideje, ustvarjalnost, vpoglede, sodbe, božanski red, distribucijo moči, kozmični univerzalni pretok in zemeljsko okolje. Uriel je povezava človeštva z duhovnimi svetovi in lahko nam pokaže, kako najti svojo notranjo moč skozi proces, ki bo pomagal vsakemu posamezniku skozi premik v zavesti in s tem pospešil premik celotnega človeškega kraljestva v višja stanja zavedanja.

Uriel pokaže, kako zdraviti vse vidike življenja, sprementiti razočaranja v zmage, najti blagoslov v stiskah in sprostiti boleča bremena in spomine iz preteklosti z uporabo brezpogojnega odpuščanja. Uriel uporablja svoj goreč meč, da očisti mentalno in čustveno razumevanje in transformira nižje vibracijske energije v razsvetljeno duhovno razumevanje.

In res imam občutek, da se moj mental in čustva uglašujejo na drugačen način. Da se določeni vzorci na novo programirajo in imam v sebi nov zalet. Zato bomo danes zvečer na meditaciji to energijo vpeljali v vaše življenje in komaj čakam, da se Urielova energija spusti ter okrepi v krogu skupine.
Meditacija z nadangelom Urielom namreč prinaša jasnost v odnosu do pravega namena našega življenja. Popelje nas v globlje razumevanje srca in na ta način sprosti energije ljubezni, ki se nahajajo znotraj nas.

Nadangel Uriel prinaša starodavno modrost, pomaga pri intuitivnem zaznavanju, ki razjasni naše globlje aspekte. Z njegovo pomočjo svetu ponudimo modrost na resnično iskren način. Vodi nas po poti našega pravega namena, kar nam prinaša samozavest ter polno izražanje lastnega potenciala.

Meditacija z nadangelom Urielom v ponedeljek 1.12. ob 19h.
Prijave na zdravljenjeduse@gmail.com ali 040 888 978.

Na Urielovo temo sem posnela tudi video, ki si ga lahko ogledate spodaj.